Autor: Ethel Reier • 25. märts 2021

Juhid, muutke tagasiside edasisideks

Tagasisidestamisele annavad tähenduse organisatsioonikäitumine, omavahelised suhted ja kollektiivi stressitase. Toimiva tagasiside andmise juures on oluline kogu protsessi ja eesmärgi mõtestamine.
Laam Kinnisvara koolitaja ja treener Ethel Reier

Mis asi see tagasisidestamine õigupoolest on ja miks mulle meeldib rääkida pigem „edasisidestamisest”? Minu jaoks on igasuguse tagasiside andmine kahe inimese või grupi vaheline psühholoogiline protsess, kus asjaosalised ei allu kindlatele reeglitele. Vestlusel mängivad rolli personaalsed, meeskondlikud ja organisatsioonikultuuri väärtused, mis tagasisidestamist mõjutavad. Kui suhetes on usaldamatus, siis töötajad ei võta tagasisidet tõsiselt.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456