• 25.03.21, 06:00

Juhid, muutke tagasiside edasisideks

Tagasisidestamisele annavad tähenduse organisatsioonikäitumine, omavahelised suhted ja kollektiivi stressitase. Toimiva tagasiside andmise juures on oluline kogu protsessi ja eesmärgi mõtestamine.
Laam Kinnisvara koolitaja ja treener Ethel Reier
  • Laam Kinnisvara koolitaja ja treener Ethel Reier
Mis asi see tagasisidestamine õigupoolest on ja miks mulle meeldib rääkida pigem „edasisidestamisest”? Minu jaoks on igasuguse tagasiside andmine kahe inimese või grupi vaheline psühholoogiline protsess, kus asjaosalised ei allu kindlatele reeglitele. Vestlusel mängivad rolli personaalsed, meeskondlikud ja organisatsioonikultuuri väärtused, mis tagasisidestamist mõjutavad. Kui suhetes on usaldamatus, siis töötajad ei võta tagasisidet tõsiselt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 12:54
Kuidas kasvatada ettevõtte nooremarendajad vanemarendajateks?
Eesti IT-sektor seisab silmitsi paradoksiga: vabu töökohti ja nõudlust on küllaga, kuid sobivate oskustega spetsialiste napib. SA Kutsekoja prognoosid näitavad, et aastaks 2027 vajab Eesti IT-sektor juurde 33 000 inimest. Samas pole küsimus ainult kvantiteedis – tööandjad ootavad tänapäeval enamat kui lihtsalt tehnilisi oskusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele