Ainult tellijatele
Autor: Tiina Kilkson, äripsühholoog • 3. september 2021
Ainult tellijatele

Palju häid soovitusi, mille abil ärisuhtluses loovamaks saada

Mõned inimesed oskavad väga hästi suhelda ja leiavad kergesti vestluspartneriga ühise keele, kuid teised peavad vestluskunsti treenima. Vestluse alustamisel oleks hea leida ühisosa, kokkupuutepunkt vestluspartnerite vahel. Vältida tuleks selliseid teemasid nagu tervis, raha, seks, usk, poliitika. Seda muidugi juhul, kui tegemist ei ole vastava ala spetsialistidega, kes just seepärast kogunevad.

Autor: Pexels

Vestluse ajal ei ole tingimata vaja naeratada, vaid pigem olla loomulik – just selline, nagu parasjagu ollakse. Võlts naeratus tekitab ebameeldiva tunde ega anna vestlusele midagi juurde. Vesteldes tuleks olla lihtsalt loomulik, sõbralik ja viisakas ning nõrgalt peegeldada vestluspartneri kehakeelt. Peegeldamine tähendab seda, et vestluspartnerid võtavad sarnase kehaasendi. See ei tähenda loomulikult mitte ahvimist ja täpselt sama asendi võtmist, mis toob pigem kahju kui kasu. Kehakeelt tuleks vesteldes teadlikult jälgida, näiteks ei tasuks personalijuhil töövestluse ajal olla kaitsepositsioonis. Kaitsepositsiooni tähistab kehakeeles näiteks see, kui jalad on risti või käed on rinnal ristatud. Samuti ei ole hea, kui personalijuht räägib käed puusas, sest see näitab, et ta tahab domineerida.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700