Eesti turul on „kliendikogemus“ ja „kliendikogemuse juht“ juba üpris tuntud terminid. Kliendikogemuse juhi puhul tundub, et kohati on tegemist „tabamata imega“ – temast räägitakse järjest rohkem, ning üha enam neid ka otsitakse ja värvatakse.

- Katri Rohesalu, OÜ Kliendikesksuse arendus asutaja ja konsultant.
Viimase aasta jooksul on minu poole pöördunud mitme ettevõtte personalijuhid, et paremini aru saada, kes on ja mida teeb kliendikogemuse juht. Pöördumise ajendiks on olnud vajadus luua ettevõttesse kliendikogemuse juhi ametikoht, koostada ametikoha profiil, määratleda vastutusala ja vajaminevad kompetentsid, asetada ta organisatsiooni hierarhiasse ja määrata kindlaks palk. Sisendit ametikoha loomiseks oodatakse sageli personalitöötajatelt, sest ka juhtidel pole täit selgust kliendikogemuse juhi positsiooni sisust ja olemusest. Loodetakse, et personalijuhil on vastused.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
PwC Eesti personalijuhi Alice Ligi sõnul on noorte tööturule sisenemine tööandjate jaoks paras proovikivi – neil on hoopis teistsugused ootused kui varasematel põlvkondadel.