• 02.05.22, 12:29

Kliendikogemuse juht kui tabamata ime

Eesti turul on „kliendikogemus“ ja „kliendikogemuse juht“ juba üpris tuntud terminid. Kliendikogemuse juhi puhul tundub, et kohati on tegemist „tabamata imega“ – temast räägitakse järjest rohkem, ning üha enam neid ka otsitakse ja värvatakse.
Katri Rohesalu, OÜ Kliendikesksuse arendus asutaja ja konsultant.
  • Katri Rohesalu, OÜ Kliendikesksuse arendus asutaja ja konsultant.
Viimase aasta jooksul on minu poole pöördunud mitme ettevõtte personalijuhid, et paremini aru saada, kes on ja mida teeb kliendikogemuse juht. Pöördumise ajendiks on olnud vajadus luua ettevõttesse kliendikogemuse juhi ametikoht, koostada ametikoha profiil, määratleda vastutusala ja vajaminevad kompetentsid, asetada ta organisatsiooni hierarhiasse ja määrata kindlaks palk. Sisendit ametikoha loomiseks oodatakse sageli personalitöötajatelt, sest ka juhtidel pole täit selgust kliendikogemuse juhi positsiooni sisust ja olemusest. Loodetakse, et personalijuhil on vastused.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 12:54
Kuidas kasvatada ettevõtte nooremarendajad vanemarendajateks?
Eesti IT-sektor seisab silmitsi paradoksiga: vabu töökohti ja nõudlust on küllaga, kuid sobivate oskustega spetsialiste napib. SA Kutsekoja prognoosid näitavad, et aastaks 2027 vajab Eesti IT-sektor juurde 33 000 inimest. Samas pole küsimus ainult kvantiteedis – tööandjad ootavad tänapäeval enamat kui lihtsalt tehnilisi oskusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele