Ainult tellijatele
Autor: Krista Vihul • 10. mai 2022
Ainult tellijatele

Toimiv rahulolu-uuring koosneb neljast osast

Kuigi paljud arvavad, et iga-aastased pikad rahulolu-uuringud on oma aja ära elanud, siis Lindströmi kogemus näitab, et oluline on, mida ja kuidas mõõta ning mis saab rahulolu-uuringu tulemustest edasi.
Lindströmi personalipartner Krista Vihul.
Autor: Arno Mikkor

Lindströmis on aastaid tehtud tööd rahulolu-uuringu parandamise ja täiendamisega ning oleme teinud sel teekonnal ka vigu, kuid nüüdseks on meil hästi töötav protsess, mis on osa meie loomulikust töökultuurist. Iga-aastase rahulolu-uuringu planeerimine algab juba mitu kuud enne, kui küsimustiku töötajatele välja saadame. Vaatame üle töötajate nimekirjad, teeme täiendusi või parandusi küsimustesse, täiustame protsessi. Järjepidevuse tagamiseks ei ole mõistlik rahulolu-uuringu küsimusi igal aastal muuta.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Helle-Mai LambingPersonaliuudised.ee toimetajaTel:
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Liina AruKonverentside programmijuhtTel: 5559 1230