Kuigi paljud arvavad, et iga-aastased pikad rahulolu-uuringud on oma aja ära elanud, siis Lindströmi kogemus näitab, et oluline on, mida ja kuidas mõõta ning mis saab rahulolu-uuringu tulemustest edasi.

- Lindströmi personalipartner Krista Vihul.
- Foto: Arno Mikkor
Lindströmis on aastaid tehtud tööd rahulolu-uuringu parandamise ja täiendamisega ning oleme teinud sel teekonnal ka vigu, kuid nüüdseks on meil hästi töötav protsess, mis on osa meie loomulikust töökultuurist. Iga-aastase rahulolu-uuringu planeerimine algab juba mitu kuud enne, kui küsimustiku töötajatele välja saadame. Vaatame üle töötajate nimekirjad, teeme täiendusi või parandusi küsimustesse, täiustame protsessi. Järjepidevuse tagamiseks ei ole mõistlik rahulolu-uuringu küsimusi igal aastal muuta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.