• 22.08.22, 09:00

Vead on paratamatud. Oluline on, kuidas nendega tegeletakse

Kuigi arendajatele meeldib töötada suure olulisusega projektide kallal, siis mida suuremaks ja olulisemaks muutub mõni teenus, seda tuntavamaks muutub ka vastutuskoorem. Ehitades IT-lahendusi, mida kasutad ise, mida kasutavad su vanemad ja veel sajad tuhanded inimesed, saab igagi väike eksimus kiiret, karmi ja otsekohest tagasisidet. Seetõttu peavad suuri asju tegevad ettevõtted suutma tagada, et suur tajutav vastutusekoorem ei hakkaks arendustiime liialt tagasi hoidma, räägib Elisa IT-juht Villu Teearu.
Vead on paratamatud. Oluline on, kuidas nendega tegeletakse
Kui mõne nišitoote kallal töötav IT-spetsialist ei pruugi ise kunagi enda loodud rakendust kasutada, kohtuda kellegagi, kes seda kasutaks, või isegi täpselt mõista, miks on loodavat tööriista üldse vaja, leiab Eestist käputäie arendajaid, kellel pole võimalik oma lõppkliendist kuidagi mööda vaadata. Näiteks e-riigi teenuste arendajad, meelelahutusettevõtetes ja telekomides töötavad spetsialistid kasutavad harilikult oma teenuseid ka ise ja võivad üsnagi kindlad olla, et nende loodud lahendusi kasutab iga teine või kolmas inimene, kes tänaval vastu jalutab.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele