Ettevõtetes korraldatakse sündmuseid üldjuhul eesmärgiga märgata ja tänada töötajaid, kliente või koostööpartnereid. Vahel aga sündmused ei täida oma eesmärke. Nii levib nende kohta ohtralt müüte – näiteks et sündmuste korraldamine on kulukas ning keeruline ja töötajaid tegelikult need üldsegi ei huvita.
Autor: Kersti Niglas
Sündmuste korraldamise ekspert ja Soulteam asutaja Triinu Toomela toob välja enimlevinud müüdid ja lükkab need ümber.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Personaliuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.