Juhid peavad kriisiajal tegema raskeid valikuid, et organisatsioonid jääksid ellu nii lühikeses kui ka pikas plaanis. Juhid, kes lükkavad ebapopulaarseid otsused edasi või väldivad nende tegemist, panevad ohtu töötajate turvatunde.
Tippjuhi ülesanne on viia ellu valusaid otsuseid nagu näiteks koondamised, kulude kärpimine, töötamise reeglite muutmine, uued strateegiad. Keerukad otsused tuleb teha vahel väga kiiresti ja vähese infoga, olles silmitsi ebameeldivate üllatustega ja pettunud töötajatega. Õigete otsuste kõrval on oluline see, kuidas need otsused vormistatakse ja ellu viiakse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.