• 01.03.23, 11:08

Klienditeenindajad tajuvad, et neid ei väärtustata

Uuringufirma Norstat uuringust selgub, et vaid iga kolmas klienditeenindaja tunneb, et tema tööd väärtustatakse piisavalt ja et ta saab oma töö eest väärilist tasu. Võrreldes eelmise aastaga on aga vähenenud teenindajate palgaootus.
Klienditeenindajate, aga ka laiemalt teiste töötajate, väärtustamine algab ettevõttest, teab Tele2 personalijuht.
  • Klienditeenindajate, aga ka laiemalt teiste töötajate, väärtustamine algab ettevõttest, teab Tele2 personalijuht.
  • Foto: Raul_Mee
Teist aastat järjest korraldatava klienditeenindajate arvamuse uuringu eesmärk on mõista nende rahulolu oma tööga ning hoiakuid ja ootusi, seahulgas võrdluses eelmise, 2022. aastal korraldatud uuringuga. Tänavu osales uuringus samuti kokku 300 vastajat hulgi- ja jaekaubanduse, majutuse ja toitlustuse, meelelahutuse ning info ja side valdkonnast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 09:27
Masinõpe tööelus: kuidas andmed otsusteks muutuvad
Tehisintellekti ja andmepõhiste otsuste roll ettevõtetes kasvab kiiremini kui kunagi varem. Ometi tunnevad paljud töötajad, et need teemad on liiga tehnilised või keerulised – justkui kuuluks masinõpe ainult IT-spetsialistidele. Tegelikult on pilt vastupidine: andmevõimekus on saanud oluliseks osaks pea igas ametis, olgu tegu klienditeekonna kujundaja, tootmisjuhi või analüütikuga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele