Uuringufirma Norstat uuringust selgub, et vaid iga kolmas klienditeenindaja tunneb, et tema tööd väärtustatakse piisavalt ja et ta saab oma töö eest väärilist tasu. Võrreldes eelmise aastaga on aga vähenenud teenindajate palgaootus.

- Klienditeenindajate, aga ka laiemalt teiste töötajate, väärtustamine algab ettevõttest, teab Tele2 personalijuht.
- Foto: Raul_Mee
Teist aastat järjest korraldatava klienditeenindajate arvamuse uuringu eesmärk on mõista nende rahulolu oma tööga ning hoiakuid ja ootusi, seahulgas võrdluses eelmise, 2022. aastal korraldatud uuringuga. Tänavu osales uuringus samuti kokku 300 vastajat hulgi- ja jaekaubanduse, majutuse ja toitlustuse, meelelahutuse ning info ja side valdkonnast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kujutlege ette tööpäeva, kus meeskonnakoolitus või koosolek tähendab slaidide ja kohvipauside kõrval rahu ning männimetsa vaikuses tehtud otsuseid. Ühist lõbusat olekut mitte kontoriseinte vahel, vaid loodusmatkal või saunakuumuses. Just sellist mõnusat ja innustavat keskkonda pakub Roosta Puhkeküla septembrist maini, mil suvine suurem sagimine on möödas.