Tänapäeva kiire elutempo juures on ajajuhtimine kriitilise tähtsusega oskus. Efektiivne ajajuhtimine ei aita mitte üksnes produktiivsust tõsta, vaid parandada ka töö- ja eraelu tasakaalu.
Kuidas aga oma aega paremini planeerida, et tunda end produktiivsema ja organiseeritumana? Siin on kuus ideed, mis aitavad tööpäeva paremini kujundada, tõhusamalt tegutseda ja igapäevaelus edukamalt toime tulla.
Kujutagem ette ühe ettevõtte keskastmejuhti, kes peab nädala lõpus kaitsma oma aasta plaane. See vajab paaritunnist keskendumist ja asi saaks tehtud. Pärast hommikukohvi otsustab ta enne veel „kiirelt“ uudiseid sirvida ja meilid üle vaadata.
Oleme harjunud rääkima kaugtöö eelistest ja kasust. Vähem on räägitud sellest, et tööülesannete täitmine digitööna ja veebi kaudu nõuab põhjalikumat plaanimist ja võib võtta rohkem aega.
Kuidas kohaneda põlvkondade erinevate ootustega, hoida inimesi vaimselt tugevana ja lubada neil olla päriselt nemad ise? Saates “Minu karjäär” selgitab Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja, miks autentsus vajab piire, miks „tööpere“ võib olla eksitav mõiste ning kuidas nooremad töötajad toovad organisatsioonidesse värske tuule, mis sunnib ka juhte oma tööviisi uuendama.