Kui küsida, milliseid arengukohti oma tiimis nähakse, tuuakse pea alati välja, et infovahetuse ja omavahelise suhtluse kvaliteet võiks parem olla. Suhtlemiskvaliteedi sisu tähendus ja muutuse vajadus võib erineda kuulamisoskusest olulise ja ebaolulise eristamiseni. Spetsiifilisest tähendusest sõltumata on suhtlemine, suhtumine ja infovahetus teemad, mille parandamise soovist julgetakse avalikult rääkida.
Kui aga küsida, kuidas on teie meeskonnas lood tunnustamisega ja enda rolli väärtuse tajumisega, saabub nii mõnigi kord hetkeks vaikus. Kas on sobiv välja öelda, et jah, mina vajaksin küll rohkem tagasisidet, sooviksin kiitust, märkamist, äramärkimist? Teeme kõik oma tööd, saame töötasu, ülesanded on teada, eesmärke täidame (mõnikord ka ei täida ja siis saame küll tagasisidet, et nii ei lähe mitte) ja kõik justkui on olemas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.