Autorid: Carina Kärt Mättikas, Signe Ventsel • 5. veebruar 2024

Kuidas töötajaid tööandja brändingusse kaasata

Tööjõuturg on populatsiooni vananedes vaikselt, kuid visalt, kokku kuivamas ja nüüdseks on enamikule selge, et tööandja bränding on lahutamatu osa iga ettevõtte äristrateegiast. Tugeva ja jätkusuutlikku tööandja brändi taga ei ole aga ainult üks lippu kõrgel hoidev valdkonna spetsialist, vaid terve ettevõte kõigi oma töötajatega.
Autorid Signe Ventsel ja Carina Kärt Mättikas

Tööandja brändingu eksperdid Carina Kärt Mättikas ja Signe Ventsel jagavad sinuga kolme olulisemat nõuannet, millest töötajate kaasamisel alustada.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456