Ligi kolmandik tööõnnetustest on tingitud puudulikust väljaõppest ja juhendamisest.
Foto: Pixabay
Lugeja küsib: Meile tulevad tööle renditöötajad, kes kahjuks eesti keelt ei oska. Kogu meie dokumentatsioon, sh töölepingud, töösisekorra eeskirjad ja ka ohutusjuhendid on eesti keeles. Kuidas töötajatele dokumente tutvustada? Kas sobib, kui töötajale tõlgitakse olulisemad teemad ja seejärel võetakse temalt allkiri?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.