• 04.04.24, 10:00

Renditöö juhendamine ja keeleküsimused

Kuidas juhendada töötajat, kellele eesti keel ei ole emakeel? Kuidas toimida, kui ettevõtte dokumentatsioon on eestikeelne, töötaja aga mitte?
Ligi kolmandik tööõnnetustest on tingitud puudulikust väljaõppest ja juhendamisest.
  • Ligi kolmandik tööõnnetustest on tingitud puudulikust väljaõppest ja juhendamisest.
  • Foto: Pixabay
Lugeja küsib: Meile tulevad tööle renditöötajad, kes kahjuks eesti keelt ei oska. Kogu meie dokumentatsioon, sh töölepingud, töösisekorra eeskirjad ja ka ohutusjuhendid on eesti keeles. Kuidas töötajatele dokumente tutvustada? Kas sobib, kui töötajale tõlgitakse olulisemad teemad ja seejärel võetakse temalt allkiri?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele