• 17.04.24, 10:00

Tööandja vastutus: turvatunne ja õiged tööriistad kriiside lahendamiseks

Kõva häälega rääkimine on see, mis aitab üldist suhtluskultuuri muuta ja lõpuks muudabki. Seni tuleks aga igal tööandjal tagada, et tema inimesed tunnevad end turvaliselt ja neil on olemas oskused, kuidas ka kõige sogasemast veest välja ujuda, paneb südamele Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina.
Mida keerulisemad on majandusolud ja üldine õhkkond, seda kehvem on ka üldsuse käitumine, teab Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina.
  • Mida keerulisemad on majandusolud ja üldine õhkkond, seda kehvem on ka üldsuse käitumine, teab Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina.
  • Foto: VIDEAL
Tõenäoliselt on enamikul meist meeles mõni frustratsiooni tekitanud juhtum, kus teenindaja ei suutnud probleemile õiget lahendust pakkuda või jäi midagi muud heast teeninduskogemusest puudu. Kuigi sellised olukorrad ei ole meeldivad, on need suures pildis üksikjuhtumid, mitte igapäevane nähtus. Küll aga on selle olukorra peegelpilt liialt sagedaks nähtuseks teenindajatele endale – ebameeldivad kogemused, kus teenindajat võetakse poksikoti pähe, kelle peal elatakse välja oma frustratsioon, tüdimus ja halb tuju, ilma, et teenindaja milleski süüdi oleks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.25, 17:36
„Tahan puhkust ilma meilivahetuseta.” Töötaja ootab tööandjalt digilahendusi
Soovitused, mida silmas pidada personalitarkvara valimisel
Töötajad tahavad tööandjalt samasugust kasutajakogemust, nagu saavad iga päev muid teenuseid kasutades, olgu selleks äpi kaudu söögi tellimine või laste andmete vaatamine eKoolis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele