• 06.06.24, 09:00

Euroopa tööandja brändingu tipud kogunesid Helsingis

Miks võib juhtuda nii, et väärtustel pole tööandja brändingu kontekstis mingit väärtust? Miks ei tasu Ferrarit garaažis peita? Mitu korda saad luua esmamuljet? Sellest ja paljust muust rääkisid esmaspäeval Euroopa tööandja brändingu tippagentuuride juhid.
Euroopa tööandja brändingu tipud kogunesid Helsingis
  • Foto: Petri Mast
3. juunil kogunesid tööandja brändingu teemadest huvitatud inimesed nii Eestist kui ka Soomest eksklusiivsele seminarile Helsingisse, et kuulata maailmatasemel ekspertide ettekandeid. Sündmus oli tõepoolest märkimisväärne, sest mitte kunagi varem ei ole nii paljud Euroopa tööandja brändingu tippagentuuride juhid meile nii lähedal avalikku seminari pidanud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 17:36
Kuidas täpse tööajaarvestusega aja- ja rahapõletamist vältida?
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele