Uuringute kohaselt soovib ligi 60% töötajatest teha edaspidi kaugtööd kas või mingis mahus. Uuringud näitavad sedagi, et kaugtöö aitab suurendada töötajate produktiivsust ja rahuolu.

- Kaugtööle suundumise esimene etapp võib kaasa tuua kentsakaid olukordi: töötaja liigutab iga natukese aja tagant arvutihiirt, näidates kolleegidele, et ta on ekraani ees ja tegeleb tööülesannetega.
- Foto: Pexels
Siiski kuuleme organisatsioonidest, kes kutsuvad oma töötajaid kontoritesse tagasi või väidavad, et kaugtöö ei sobi nende organisatsiooni eripäradega. Millest see tuleneb ja kas sellele on alternatiive? Kuidas minna üle kaugtööle, kui seda senini tehtud ei ole, või kuidas astuda arengus järgmine samm, kui tunne on, et oleme selles juba niigi väga head?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.