• 10.06.25, 14:04

Meeskonnasisene usaldus on valik, mida ei saa sundida

Tugev ja toimiv meeskond ei teki iseenesest. Selle aluseks on usaldus, mis on sündinud meeskonnaliikmete ja juhi teadlikust otsusest ning järjepidevast tööst selle nimel, usub juhtimis- ja meeskonnatöö treener Mats Soomre.
Meeskonnasisene usaldus on valik, mida ei saa sundida
  • Foto: Tiit Tamme
Olen meeskonnatöö treeneri näinud aastate jooksul mõlemat – nii seda, kuidas usaldus ehitab üles tugeva meeskonna, aga ka seda, kuidas usalduse puudumine toob kaasa vaikse, kuid kindla lagunemise.

Seotud lood

Uudised
  • 06.06.25, 10:06
Kas sinu koosolekukultuur toetab või pidurdab koostööd?
Efektiivne koosolekukultuur ei sünni juhuslikult – see kujuneb teadlikest kokkulepetest, oskustest ja juhtide eeskujust. Just sel moel saab muuta koosolekud ajaraiskamisest väärtust loovaks tööriistaks.
Uudised
  • 26.05.25, 09:53
4 tööriista vastutusalade paikapanekuks meeskonnatöös
Juhtide ja meeskondade koolitaja Kaido Pajumaa jagab nõuandeid, kuidas luua meeskonnas selge arusaam vastutusaladest, et vältida nii üksteise töösse sekkumist kui ka n-ö hallide alade tekkimist.
Uudised
  • 28.02.25, 11:00
Juhtimisekspert õpetab: kui meeskonnas ei vasta keegi standarditele, tuleb sellega tegeleda
Ettevõtted vajavad liidrit, kes suudab kohaneda ja meeskonda inspireerida, aga sama oluline on julgus teha raskeid otsuseid.
Uudised
  • 06.05.25, 10:00
Erik Rüütel: pinged töökollektiivis on täiesti okei
Keerulised suhted, struktuursed probleemid ja läbipõlemist soodustavad konfliktid ei ole töökeskkonnas erand, vaid osa reaalsusest – neid ei tasu karta. Konflikte ei lahenda pelgalt koolitused ega rahulolu-uuringud, vaid aus vaade olukorrale ja valmisolek tegutseda.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele