Ainult tellijatele
Autor: Katrin Alujev • 7. märts 2022
Ainult tellijatele

Arenguvestlus peab olema kui rätsepaülikond

Arenguvestluse tulemuslikkuse mõõtmine algab sellest, et vestlusele on nii organisatsiooni kui ka iga töötaja tasandil seatud selged eesmärgid.
Foto: Unsplash

Põhiline viga, mida organisatsioonid arenguvestlusi korraldades teevad, on see, et enne süsteemi juurutamist ei mõelda põhjalikult läbi, mida arenguvestlustega saavutada tahetakse.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Liina AruKonverentside programmijuhtTel: 5559 1230