• 21.09.20, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas rasketest kõnelustest tervena väljuda

Praegusel keerulisel ajal peavad juhid tavapärasest rohkem andma sõnumeid, mida keegi kuulda ei taha. „Pean sinu palka kärpima“, „Pead hakkama rohkem tööd tegema, aga palk jääb samaks“, „Pean sind koondama“ jne. Enamiku juhtide jaoks on sellised vestlused keerulised ja emotsionaalselt kurnavad. Töötaja jaoks võib see tunduda maailma lõpuna.
Kuidas rasketest kõnelustest tervena väljuda
Hea teada!
Signe Kiisk astub üles ka Koolituskonverentsil 11. novembril, kus ta räägib juhtimise töötoas sellest, milliseid võimalusi ja ohte peidab endas juhi avatus ning ausus.
Rohkem infot Koolituskonverentsi kohta saad SIIT.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele