• 04.09.18, 13:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seeniorkogemusega digipraktikantide värbamisprojekt Swedbankis

Swedbankis usutakse mitmekesisuse põhimõtetesse, mille kohaselt peegeldab hea organisatsioon oma klienti. Kui meie kliendiportfell on väga mitmekesine, siis kahjuks meie pangakontorisse tööle kandideerijate kohta seda öelda ei saa.
Seeniorkogemusega digipraktikantide värbamisprojekt Swedbankis
  • Foto: Scanpix/Panthermedia
Oleme märganud, et kliendinõustaja (varem telleri) positsioonile kandideerib aina vähem küpseid ja elukogenud inimesi. Samas pakub see ametikoht kõige põhjalikumat väljaõpet, sobides tänu sellele nii eri tausta kui ka vanusega inimestele. Kuna soovisime julgustada Swedbanki kandideerima ka vanemas eas inimesi ja suurendada vanuselist mitmekesisust pangakontoris, algatasime seeniorkogemusega digipraktikantide projekti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 14:23
Mobiilne kokteilibaar Booze Mule tuleb kohale ja tõmbab sündmuse käima
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele