• 04.09.18, 13:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seeniorkogemusega digipraktikantide värbamisprojekt Swedbankis

Swedbankis usutakse mitmekesisuse põhimõtetesse, mille kohaselt peegeldab hea organisatsioon oma klienti. Kui meie kliendiportfell on väga mitmekesine, siis kahjuks meie pangakontorisse tööle kandideerijate kohta seda öelda ei saa.
Seeniorkogemusega digipraktikantide värbamisprojekt Swedbankis
  • Foto: Scanpix/Panthermedia
Oleme märganud, et kliendinõustaja (varem telleri) positsioonile kandideerib aina vähem küpseid ja elukogenud inimesi. Samas pakub see ametikoht kõige põhjalikumat väljaõpet, sobides tänu sellele nii eri tausta kui ka vanusega inimestele. Kuna soovisime julgustada Swedbanki kandideerima ka vanemas eas inimesi ja suurendada vanuselist mitmekesisust pangakontoris, algatasime seeniorkogemusega digipraktikantide projekti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.11.25, 13:00
Tele2 personalivaldkonna juht: uus põlvkond toob tööellu julguse, selguse ja ausa tagasiside
Kuidas kohaneda põlvkondade erinevate ootustega, hoida inimesi vaimselt tugevana ja lubada neil olla päriselt nemad ise? Saates “Minu karjäär” selgitab Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja, miks autentsus vajab piire, miks „tööpere“ võib olla eksitav mõiste ning kuidas nooremad töötajad toovad organisatsioonidesse värske tuule, mis sunnib ka juhte oma tööviisi uuendama.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele