Swedbankis usutakse mitmekesisuse põhimõtetesse, mille kohaselt peegeldab hea organisatsioon oma klienti. Kui meie kliendiportfell on väga mitmekesine, siis kahjuks meie pangakontorisse tööle kandideerijate kohta seda öelda ei saa.
Oleme märganud, et kliendinõustaja (varem telleri) positsioonile kandideerib aina vähem küpseid ja elukogenud inimesi. Samas pakub see ametikoht kõige põhjalikumat väljaõpet, sobides tänu sellele nii eri tausta kui ka vanusega inimestele. Kuna soovisime julgustada Swedbanki kandideerima ka vanemas eas inimesi ja suurendada vanuselist mitmekesisust pangakontoris, algatasime seeniorkogemusega digipraktikantide projekti.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Personaliuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.