• 11.11.19, 06:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SEB Digiakadeemia tõstis töötajate digiteadlikkust

Töötajate digiteadlikkuse tõstmiseks tuleb kasutada mitut lähenemisviisi. Selleks sai ellu kutsutud SEB Digiakadeemia ehk projekt, mis koondab kõik digiteadlikkuse arendamiseks mõeldud arendustegevused ühte programmi.
SEB Digiakadeemia tõstis töötajate digiteadlikkust
  • Foto: SEB
Tehnoloogia areneb üha kiiremas tempos ning ettevõtted peavad aina enam pingutama, et klientide ootustele ning digiajastu standarditele vastata. Järjest rohkem teenuseid ja tooteid digitaliseerub ning see aitab ettevõtetel säilitada konkurentsivõimet, võimaldades protsesse efektiivsemaks muuta. Et organisatsiooni digitaalne areng laseks klientidele maailmatasemel teenust pakkuda, tuleb ettevõtetel panustada oma töötajate digiteadmiste parandamisse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele