Õppijate ootused õpiformaatidele ning töökohal õppimisele on muutunud – oodatakse kiirust ja efektiivsust, paindlikkust ning võimalust õpitut kohe praktikas rakendada. Üha enam soovitakse, et tööandjad keskenduksid lisaks erialaspetsiifiliste oskuste arendamisele ka töötajate isiklikule enesearengule ja heaolule. Üheks oluliseks koolitus- ja arendustegevuse viisiks on paljudes organisatsioonides sisekoolitus. Lisaks tulemuslikule informatsiooni edastamise vormile on see ka hea vahend, kuidas integreerida 70/20/10 õppimist, kus lõviosa õppimisest toimub praktilise tegevuse kaudu. On ju teada, et parim viis õppimiseks on teiste õpetamine. Luues organisatsioonis teadmiste jagamisele suunatud keskkonna, tagame ka organisatsiooni paindlikkuse ning jätkusuutlikkuse. Kuidas siis aidata inimestel avastada oma sisekoolitaja potentsiaal ning luua eeldused õppiva organisatsiooni kujunemiseks?