Sel sügisel esimest korda uksed avava Kindluse Kooli juht Annika Räim usub, et kui koolil on hästi sõnastatud väärtused ja paigas visioon, siis tulevad sinna tööle ka täpselt sobivad õpetajad. „Õpetajatöö populaarsus on tõusuteel,” rõõmustab vastne koolijuht, kes juba innukalt sügist ootab, et koos oma meeskonnaga viia ellu unistuste kool.
Annika Räim on seda meelt, et tipptasemel õpetajaid on olnud igal ajal. Meenutades enda koolipõlve 80ndatel Tallinna 21. keskkoolis, kinnitab ta, et tal oli õpetajaid, kes oleksid ka tänapäeval suurepärased eestvedajad, inspireerijad ja mentorid. „Nad lähenesid õpilastele individuaalselt. Neile, kelle jaoks klassile suunatud keskmine oli alla lati hüppamine, seadsid pingutust nõudvaid eesmärke. Märgates õpilast, kelle jaoks oli ka keskmine liiga palju, kohendasid õpitavat materjali ja tempot vastavalt,” räägib Annika Räim.
Seotud lood
„Kui tööaega registreeritakse seadmete abil, siis kaob ära üks inimlik faktor – soov aega omakasu eesmärgil painutada,” selgitab kassa-, läbipääsu-, töö- ja tööajaarvestuse süsteemide arendaja Ektaco konsultant Marko Kizant. „Kui inimene teab, et iga minut fikseeritakse, kaob tal motivatsioon süsteemiga mängida. See tekitab distsipliini, sest kõik teavad, et töötatakse samadel alustel.”