Septembris tehti Eestis esimest korda suuremahuline juhtide persoonibrändi uuring, mille eesmärk oli koguda kokku Eesti juhtide arusaamad persoonibrändi olemusest, selle teadlikkusest ja sellest, kuidas loovad juhid persoonibrändi kaudu väärtust ettevõttele ning meeskonnale.
Juhtide ja meeskondade arengupartner ning uuringu korraldaja Signe Ventsel sõnas, et uuringut inspireeris tegema paljude juhtide arvamus, et persoonibrändiga tegelemine on pigem teisejärguline. „Meeskonnakoolitustel persoonibrändi vajalikkusest rääkides kuuleb alati palju erinevaid vabandusi, miks seda pole aega teha, miks see ikka pole oluline ja kas see ikka aitab konkurentsieelist luua. Uuringutulemused kinnitavad aga fakti, et paljud juhid peavad seda väga oluliseks, lihtsalt on erinevus juhtide teadmiste ja tegutsemiste vahel.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti IT-sektor seisab silmitsi paradoksiga: vabu töökohti ja nõudlust on küllaga, kuid sobivate oskustega spetsialiste napib. SA Kutsekoja prognoosid näitavad, et aastaks 2027 vajab Eesti IT-sektor juurde 33 000 inimest. Samas pole küsimus ainult kvantiteedis – tööandjad ootavad tänapäeval enamat kui lihtsalt tehnilisi oskusi.