Oma persoonibrändiga teadlikult tegelevad töötajad on produktiivsemad, pühendunumad ja õnnelikumad ning aitavad kokku hoida firma müügi- ja turunduskulusid, suurendada nähtavust, usaldusväärsust ja kasumlikkust.
Uuringud näitavad, kui olulisi muutusi võib kaasa tuua see, kui julgustada töötajaid jagama tööandja kohta käivaid postitusi oma isiklikes sotsiaalmeediakanalites. Sellel on väga suur mõju, kui töötajad jagavad näiteks seda, miks nad just selles ettevõttes töötavad või miks nad just neisse toodetesse/teenustesse päriselt usuvad ning neid kõigile oma tuttavatele soovitavad. Võid vaid ette kujutada, kui suur oleks selle mõju, kui kõik ettevõtte töötajad teeksid seda regulaarselt ja täiesti vabatahtlikult.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.