• 21.01.21, 09:11

3 levinud viga brändisaadikute programmide käivitamisel

Oma persoonibrändiga teadlikult tegelevad töötajad on produktiivsemad, pühendunumad ja õnnelikumad ning aitavad kokku hoida firma müügi- ja turunduskulusid, suurendada nähtavust, usaldusväärsust ja kasumlikkust.
3 levinud viga brändisaadikute programmide käivitamisel
  • Foto: Unsplash
Uuringud näitavad, kui olulisi muutusi võib kaasa tuua see, kui julgustada töötajaid jagama tööandja kohta käivaid postitusi oma isiklikes sotsiaalmeediakanalites. Sellel on väga suur mõju, kui töötajad jagavad näiteks seda, miks nad just selles ettevõttes töötavad või miks nad just neisse toodetesse/teenustesse päriselt usuvad ning neid kõigile oma tuttavatele soovitavad. Võid vaid ette kujutada, kui suur oleks selle mõju, kui kõik ettevõtte töötajad teeksid seda regulaarselt ja täiesti vabatahtlikult.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 12:54
Kuidas kasvatada ettevõtte nooremarendajad vanemarendajateks?
Eesti IT-sektor seisab silmitsi paradoksiga: vabu töökohti ja nõudlust on küllaga, kuid sobivate oskustega spetsialiste napib. SA Kutsekoja prognoosid näitavad, et aastaks 2027 vajab Eesti IT-sektor juurde 33 000 inimest. Samas pole küsimus ainult kvantiteedis – tööandjad ootavad tänapäeval enamat kui lihtsalt tehnilisi oskusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele