Autorid: Olesija Saue, Evelin Org • 21. jaanuar 2021

3 levinud viga brändisaadikute programmide käivitamisel

Oma persoonibrändiga teadlikult tegelevad töötajad on produktiivsemad, pühendunumad ja õnnelikumad ning aitavad kokku hoida firma müügi- ja turunduskulusid, suurendada nähtavust, usaldusväärsust ja kasumlikkust.
Foto: Unsplash

Uuringud näitavad, kui olulisi muutusi võib kaasa tuua see, kui julgustada töötajaid jagama tööandja kohta käivaid postitusi oma isiklikes sotsiaalmeediakanalites. Sellel on väga suur mõju, kui töötajad jagavad näiteks seda, miks nad just selles ettevõttes töötavad või miks nad just neisse toodetesse/teenustesse päriselt usuvad ning neid kõigile oma tuttavatele soovitavad. Võid vaid ette kujutada, kui suur oleks selle mõju, kui kõik ettevõtte töötajad teeksid seda regulaarselt ja täiesti vabatahtlikult.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456