• 28.01.21, 09:25

Mida tuleks jälgida töötasu vähendamisel?

Seoses juba umbes aasta vältel kestnud ülemaailmse pandeemiaga on paljud tööandjad olukorras, kus senise töötasu maksmine ei ole enam võimalik, mistõttu soovitakse kriisist tingituna töötasu vähendada.
Vasakult Marja Stina Saaliste, Tambet Toomela ja Erika Tuvike advokaadibüroost Eversheds Sutherland Ots ja Co.
  • Vasakult Marja Stina Saaliste, Tambet Toomela ja Erika Tuvike advokaadibüroost Eversheds Sutherland Ots ja Co.
COVID-19 viiruse kiiret ning püsivat levikut ja sellega kehtestatud erimeetmeid ei saanud tööandjad ette näha ja nendega arvestada, sh hoiduda näiteks enne eriolukorra kehtestamist investeeringute tegemisest. Nüüd on aga paljud tööandjad olukorras, kus pikalt kestnud kriisiolukord on toonud kaasa vältimatu vajaduse töötasu vähendada.

Seotud lood

Uudised
  • 15.01.21, 08:46
Suur nimekiri: kuidas on tervisekriis mõjutanud soodustuste pakkumist?
Kuna kevadel puhkenud tervisekriis tõi kaasa muutused töökorralduses ja tööturul, siis küsiti tööandjatelt soodustuste pakkumise kohta viimase kuue kuu jooksul (aprill–september 2020).
Uudised
  • 13.01.21, 06:30
Kanadas võeti kasutusele uued palgaläbipaistvuse meetmed
Kanada valitsus on kehtestanud uued palgaläbipaistvuse meetmed riiklikult reguleeritud töökohtadel.
Uudised
  • 12.01.21, 07:37
Juhid jagavad: kas preemia on meeldiv üllatus või osa palgast?
Jõulude või jaanipäeva lähenedes terendab avalikus sektoris töötades enamasti preemia, kuid erasektoris võib sellest unistada vaid edu harjal. Kas preemia või lisatasu peaks kajastuma töölepingus ja seda tuleks töötajate motiveerimiseks igal võimalusel maksta?
Uudised
  • 12.01.21, 06:00
Palga TOP | Eesti tarkvarafirmade 50 paremat palgamaksjat
Reastasime Eesti tarkvarasektori ettevõtted kolmanda kvartali keskmise palga järgi. Kui võidu tõi enam kui 6400eurone kuupalk, siis 50 parema sekka jõudmiseks tuli töötajaile maksta vähemalt 3000eurost keskmist palka.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele