Autor: Ülle Matt • 1. märts 2021

Praktiline kogemus: kuidas toetada uue töötaja sisseelamist

Milliseid tegevusi tuleks uue töötaja sisseelamisperioodi jooksul kindlasti teha? Kes täpselt ja kuidas töötaja hea sisseelamise eest vastutab ning millised on sisseelamisperioodi tulemuslikkuse indikaatorid? Kogemust jagab Swedbanki personalijuht Ülle Matt.
Foto: Jake Farra

Mida ootavad uus töötaja ja tööandja koostööd alustades? Oletame, et tööandja on just lõpule jõudnud suhteliselt ajamahuka värbamisprotsessiga ja ootab seetõttu juba kärsitult uuelt töötajalt kiiret kohanemist ning efektiivset tööd. Töötaja, kellel on olenevalt töökoha vahetamise põhjustest enamasti seljataga töö üleandmine endise tööandja juures ja töökoha vahetuse tõttu stressirohke periood, ootab omakorda toetavat suhtumist uude organisatsiooni sisseelamise korraldamisel.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456