• 01.06.21, 05:27

Miks on Häirekeskusel vaja virtuaalset esmaabikappi?

Häirekeskus pälvis selle aasta konkursil „Parim personaliprojekt” esimese koha projekti „Vaimse tervise virtuaalne esmaabipakettˮ eest. Organisatsiooni personalijuht Elina Meidla räägib lähemalt, miks on Häirekeskusel tarvis pöörata tähelepanu vaimsele tervisele.
Kuvatõmmis Häirekeskuse parima personaliprojekti konkursile saadetud videoklipist.
  • Kuvatõmmis Häirekeskuse parima personaliprojekti konkursile saadetud videoklipist.
Häirekeskuses töötab ligi 240 inimest, nendest 80% on saalitöötajad (päästekorraldajad, logistikud, meedikud, valvevahetuse juhid, vanemspetsialistid), kes teenindavad 112 ja 1247 kõnesid. Töö, mida Häirekeskuses päevast päeva tehakse, on väga pingeline ja vastutusrikas. Igal päev tuleb hädaabunumbrile 112 umbes 2500–2600 kõnet, mille taga on enamasti kellegi isiklik kriis. Rõõmusõnumiga pöördutakse meie poole harva.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 17:36
Kuidas täpse tööajaarvestusega aja- ja rahapõletamist vältida?
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele