• 10.05.22, 09:00

Päästik, mis tõi muudatusi nii töökorralduses kui -protsessides

Raske on ennustada, kas koroonaviirus naaseb sügisel uute lainetena või mitte, ent näib, et vähemalt praeguseks oleme selle suurelt jaolt seljatanud. Kuidas on ettevõtete igapäevane töökorraldus pärast koroonapandeemia piirangute lõppu taastunud ja missugused muudatused on aset leidnud?
CMA CGM Groupi personalijuht Elis Erm kasutaks taastumise asemel olukorra iseloomustamiseks hoopis sõna kohanemine.
  • CMA CGM Groupi personalijuht Elis Erm kasutaks taastumise asemel olukorra iseloomustamiseks hoopis sõna kohanemine. Foto: Pixabay
Transpordiameti tugiteenuste teenistuse personaliosakonna juhataja Eveli Punnison kirjeldab, et transpordiametis lähtuti paindlikust töökorraldusest ka juba enne koroonapandeemiat, kuid viimased kaks aastat on andnud kindlasti kinnituse, et hübriidtöö ja kodukontori võimalus on tulnud, et jääda. „Transpordiameti teenistujatel on ja jääb võimalus valida oma töö asukohta meie 17 regiooni vahel. Lubatud on nii kodukontorist töötamine kui ka soovi korral kontorisse naasmine,“ kirjeldab Punnison ja lisab, et pärast sellekevadist koroonapiirangute leevenemist on paljud töötajad hakanud julgemalt kontortisse tagasi tulema, sest soovitakse näha teisi kolleege ja mitte ainult ekraani vahendusel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 17:36
Kuidas täpse tööajaarvestusega aja- ja rahapõletamist vältida?
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele