Ainult tellijatele
Autor: Instar EBC – Employer Branding Agency • 9. august 2022
Ainult tellijatele

Karjäärileht kui tööandja visiitkaart

Miks peaks üks ettevõte tegema endale karjäärilehe? Enamikul on ju tõenäoliselt juba niigi koduleht. Eks siin olegi eemalt vaataja jaoks omajagu segadust, kuid neil kahel on siiski üsna märkimisväärne vahe. Seega, kes pole veel tööandja brändingu rongile hüpanud, siis nüüd on õige aeg see teekond ette võtta. Alustada tasuks karjäärilehe loomisest või selle uuendamisest.
Autor: Pexels

Instari 2022. aasta tööootuste uuringust selgus, et kandidaatide lemmik infokanal on endiselt ettevõtte koduleht, seda peab oluliseks lausa 92% nii vastanud kogenud töötajatest kui ka tudengitest. Kuigi karjäärileht on osa kodulehest, peaks nende kahe erisusi siiski teadvustama, kuna need ei teeni päris sama eesmärki.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Liina AruKonverentside programmijuhtTel: 5559 1230