Autor: Instar EBC – Employer Branding Agency • 9. august 2022
Karjäärileht kui tööandja visiitkaart
Miks peaks üks ettevõte tegema endale karjäärilehe? Enamikul on ju tõenäoliselt juba niigi koduleht. Eks siin olegi eemalt vaataja jaoks omajagu segadust, kuid neil kahel on siiski üsna märkimisväärne vahe. Seega, kes pole veel tööandja brändingu rongile hüpanud, siis nüüd on õige aeg see teekond ette võtta. Alustada tasuks karjäärilehe loomisest või selle uuendamisest.
Instari 2022. aasta tööootuste uuringust selgus, et kandidaatide lemmik infokanal on endiselt ettevõtte koduleht, seda peab oluliseks lausa 92% nii vastanud kogenud töötajatest kui ka tudengitest. Kuigi karjäärileht on osa kodulehest, peaks nende kahe erisusi siiski teadvustama, kuna need ei teeni päris sama eesmärki.