Organisatsioonid püüavad leida üha nutikamaid lahendusi töötajate koolitamiseks ja arendamiseks. Tavapäraste avatud ja tellimuskoolituste asemel panustatakse rohkem sisekoolitustesse ja teistesse arendustegevustesse. Vastutus enda arengu eest lasub küll töötajal, kuid organisatsioonina on oluline panustada eri juhtimistasanditel õppimist soodustava keskkonna loomisesse.
- „Õpime kogemustest“ töötubade tarbeks on meeskonnaliikmed paaridesse jagatud ja neile on antud kindel teema. Foto: Pexels
Juhina ei ole ma kunagi jäänud ootama üksnes aastase koolitusplaani valmimist, vaid võtnud vastutuse meeskonna üleselt vajalike kompetentside arendamise eest. Minu jaoks on tähtis oma tiimi liikmeid teadlikult suunata ja toetada. Selle asemel et osta valdkonnateadlikkuse tõstmiseks või meeskonnatöö tugevdamiseks sisse mõni kallis koolitus, tuleks uute õppimis- ja arenguvõimaluste loomiseks kastist välja mõelda. Kui juhtisin värbamistiimi, tõstatus koosolekutel mitmel korral soov õppida üksteise kogemustest, saada meeskonnana ühtsemaks ja parendada omavahelist info jagamist. Kui olin tutvunud parimate praktikatega ja kaardistanud erinevaid võimalusi väljakutse ületamiseks, jõudsin „Õpime kogemustest“ töötubade kontseptsioonini.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.