Autor: Priit Kõrve, füsioterapeut, manuaalterapeut/kiropraktik ja Eesti Wushu Kungfu Föderatsiooni aupresident • 14. juuni 2024

Sirutuspaus: harjutused kontoritöö tegijatele

Jätkub tervisevõimlemise sari “Sirutuspaus”, kus füsioterapeut Priit Kõrve jagab nõuandeid, kuidas eri elualadel töötavad inimesed võiksid oma lihaskonna eest hoolt kanda, et vältida tööst ja sundasendist tingitud vaevusi. Tänane sirutuspaus on mõeldud eelkõige kontoritöötajatele.
Kössitad kogu päeva kontorilaua taga? Need harjutused võiksid aidata sundasenditest tingitud lihasvalusid ja vereringeprobleeme leevendada.
Foto: Pixabay
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456