• 17.07.24, 09:00

Katarina Künnapas: brändimuutuse fookuses peab olema meeskond

Brändimuutus on oluline samm ettevõtte arengus ning samal ajal protsessina väga huvitav ja väljakutseid pakkuv. Põnev on loobuda vanast kaubamärgist, mis enam ei ühti sihtidega, ja asendada see värskenduse läbinud või täitsa uue brändiga. Küll aga on muudatuse tõhusus teavitustöös nii sisemistele kui ka välistele sidusrühmadele kaubamärgi muutmise edu saavutamiseks ülioluline.
Askendi personalijuht Katarina Künnapas jagab hea meelega ettevõtte kogemust.
  • Askendi personalijuht Katarina Künnapas jagab hea meelega ettevõtte kogemust.
  • Foto: Askend
Olles just värskelt selle teekonna läbinud, mõistan hästi, kui tähtis on kaasata kõiki osapooli, hoida neid pidevalt kursis ja tagada läbipaistev suhtlusprotsess. Kogemus on näidanud, et edukas brändimuutus tugineb meeskonna kaasamisele ja tugevale koostööle, põhjalikule planeerimisele ja järjepidevale tagasisidele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.05.25, 12:07
Tark tööajaarvestus loob korra majja
„Kui tööaega registreeritakse seadmete abil, siis kaob ära üks inimlik faktor – soov aega omakasu eesmärgil painutada,” selgitab kassa-, läbipääsu-, töö- ja tööajaarvestuse süsteemide arendaja Ektaco konsultant Marko Kizant. „Kui inimene teab, et iga minut fikseeritakse, kaob tal motivatsioon süsteemiga mängida. See tekitab distsipliini, sest kõik teavad, et töötatakse samadel alustel.”

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele