Brändimuutus on oluline samm ettevõtte arengus ning samal ajal protsessina väga huvitav ja väljakutseid pakkuv. Põnev on loobuda vanast kaubamärgist, mis enam ei ühti sihtidega, ja asendada see värskenduse läbinud või täitsa uue brändiga. Küll aga on muudatuse tõhusus teavitustöös nii sisemistele kui ka välistele sidusrühmadele kaubamärgi muutmise edu saavutamiseks ülioluline.
- Askendi personalijuht Katarina Künnapas jagab hea meelega ettevõtte kogemust. Foto: Askend
Olles just värskelt selle teekonna läbinud, mõistan hästi, kui tähtis on kaasata kõiki osapooli, hoida neid pidevalt kursis ja tagada läbipaistev suhtlusprotsess. Kogemus on näidanud, et edukas brändimuutus tugineb meeskonna kaasamisele ja tugevale koostööle, põhjalikule planeerimisele ja järjepidevale tagasisidele.
Seotud lood
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.