• 25.07.24, 09:00

Kuidas tööl suhtlemisoskusi arendada

Pea meeles: tõhus suhtlus tähendab peamiselt aktiivset kuulamist, sest see aitab jõuda tulemuseni, kus ennetatakse möödarääkimist ja suurendatakse mõistmist.
Eriliselt oluline on kuulamise ajal isiklikud hinnangud ja n-ö lood enda peas kõrvale panna ning rääkijale mitte vahele segada.
  • Eriliselt oluline on kuulamise ajal isiklikud hinnangud ja n-ö lood enda peas kõrvale panna ning rääkijale mitte vahele segada. Foto: Pexels
Aktiivne kuulamine on oskus, mis soodustab rääkija soovi ennast avada ja rääkida enda jaoks olulistel teemadel. Aktiivne kuulamine võimaldab küsida täpsustavaid küsimusi, kui kõneleja jutt vajab täpsustamist, et kuulaja saaks rääkijat selgelt mõista. Eriliselt oluline on kuulamise ajal isiklikud hinnangud ja n-ö lood enda peas panna kõrvale ning rääkijale mitte vahele segada. Oluline on võtta arvesse ka rääkija isiksuse tüüpi (mõni inimene edastab oma mõtteid kiiresti, teine vajab aega ja mitte vahele segamist, et mõte rahulikult enne selle väljendamist lõpuni mõelda).

Seotud lood

Uudised
  • 28.05.24, 10:39
Tervislikes töösuhetes on võlujõud
Suhted töökohal mõjutavad tervist ja töötulemusi. Uuringud näitavad, et juhid, kes seavad esikohale suhted oma töötajatega ja juhivad positiivsuse ja lahkusega, saavad paremini hakkama ning ettevõtte kultuur mõjutab töötajate heaolu rohkem kui palk ja muud hüved.
Uudised
  • 13.12.23, 09:00
Mis on mikromotivatsioon ja miks on see hea?
Kas sind on motiveeritud midagi tegema, mis ei olnud tegelikult sinu eesmärk ja soov, vaid kellegi teise oma? Kui sa mõnele sellisele olukorrale mõtled, kuidas sa ennast tunned?
  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 13:49
Mikrokraadiprogramm, täiendusõpe, avatud õpe – mis need on?
Tallinna Ülikooli mikrokraadiprogrammidest, täiendusõppest ning avatud õppest räägib lähemalt Tallinna Ülikooli koolitus- ja konverentsikeskuse avatud õppe peaspetsialist Marge Kõrvits.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele