• 07.11.24, 12:12

Millised valikud on IT-töötajail enesearenguks?

Tehnilistes rollides töötavate inimeste jaoks võib karjääriredelil edenemine tunduda üsna orgaaniline. Seetõttu võib juhtuda, et IT-töötaja ei pööragi ise enesearengule tähelepanu ja selle ärahoidmiseks on väga olulisel kohal juht ja vestlused temaga.
Elisa Eesti valdkonnajuht Joosep Põllumäe.
  • Elisa Eesti valdkonnajuht Joosep Põllumäe.
  • Foto: Kristjan Madalvee
Kindlate eesmärkide seadmine ja neist ka oma tööandjale teada andmine võib tehnilises rollis töötaja karjääri uutesse kõrgustesse viia, toonitab Elisa valdkonnajuht Joosep Põllumäe.

Seotud lood

Uudised
  • 05.11.24, 09:00
TOP 10: lugejate lemmiklood oktoobris
Oktoobrikuu kuumim teema puudutas tõhusa ja väärtust loova kogutasupaketi loomist ja kõneainet tekitas kaugtöö. Esikümnesse mahub ka persoonilugusid, tööõiguse teemalist lugemist ja intrigeeriv koondamise podcast. Heida pilk peale ja veendu, et sul midagi olulist kahe silma vahele ei jäänud!
Uudised
  • 17.10.24, 13:42
Bolti asutaja Markus Villig: kõik töötajad peavad edaspidi kontorisse naasma
Uue aasta 1. jaanuarist muudab Bolt oma personalipoliitika reegleid. Kõikidele töötajatele muutub kohustuslikuks käia kuus vähemalt 12 päeval kontoris.
Uudised
  • 28.10.24, 11:31
Töötajaid kontorisse tagasi kutsuv Bolt: me pole kunagi kaugtööd eelistanud
Bolt pole kunagi olnud kaugtööd eelistav ettevõte, nii et töötajate kontorisse tagasi toomine ei ole järsk muutus, kinnitas Bolti tööandja brändingu juht Grete Kivi. Seda teavad kõik, kes meiega liituvad, lisas ta.
Juhtkiri
  • 29.10.24, 08:00
Äripäev: võidavad need, kes suudavad kontorist ja mujalt töötamise reeglid ja tasakaalu kõige paremini paika panna
Olukord kodust või sootuks maailma teisest otsast töötamisega läks vahepeal käest. Nüüd toimub n-ö turu korrastumine, kirjutas Äripäev oma juhtkirjas “Kodus töötamine saab püksid jalga”.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele