Rahvusvahelised trendid näitavad selgelt, et järjest enam ettevõtteid investeerib tööandjabrändingusse ja brändisaadikute programmidesse ning ka avalik sektor tegeleb teemaga aktiivselt. Ettevõtted üle maailma otsivad viise, kuidas eristuda konkurentidest, meelitada ligi parimaid talente ning hoida oma töötajad pühendunud ja rahulolevad.
- Värske raamatu “360 kraadi mudel tööandja brändingus” autorid Olesija Saue ja Evelin Org.
Eesti esimese persoonibräni raamatu “Bränd nimega Sina” ja vastilmunud raamatu “360 kraadi mudel tööandja brändingus” autorid Evelin Org ja Olesija Saue usuvad, et jõupingutused ei piirdu enam ainult traditsiooniliste värbamis- ja turundusstrateegiatega, vaid need on sügavamad teemad, mis puudutavad ettevõtte kultuuri ja väärtusi ning kindlasti ka kogukonna loomist ja kaasamist. Töömaailm on pidevas muutumises ning selles dünaamilises ja hoogsalt arenevas valdkonnas tuleb püsida kursil uute suundade ja parimate praktikatega. Alates digitaalsest kohalolekust ja tehnoloogia kasutamisest värbamisprotsessides kuni mitmekesisuse, võrdsuse ja kaasamiseni välja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtetes värbamisega tegelevatel ja sellesse kaasatud töötajatel on märkimisväärne mõju kandidaadikogemuse kujundamisele ja ettevõtte kuvandi loomisele. Viimastel aastatel on see teema leidnud küll pisut suuremat kajastust, kuid sisuline areng Eesti ettevõtetes on endiselt tagasihoidlik ja potentsiaalne kasu jääb ettevõtte jaoks tihti realiseerimata.
2024. aasta ihaldusväärseimaks tööandjaks ehk ettevõtteks, kus eestimaalased kõige enam töötada soovivad, valiti LHV Pank. Esikolmikusse kerkis Swedbanki kõrvale ka Wise.
Enam ei piisa vaid juhivaistust – vaja on ka süvitsi minevaid andmeid, et mõista, mis töötajaid tegelikult toetab ja kaasab. Nutikad platvormid pakuvad juhtidele reaalajas ülevaateid ja tehisintellektil põhinevaid soovitusi, mis muudavad töötajate rahulolu ja arengu mõõdetavaks.
Milliseid väärtusi otsivad Eesti spetsialistid unistuste tööandjas? Värske uuring paljastab, et ärivaldkonnas on võtmeteguriks inspireeriv visioon ja talendimagnetist kolleegid, samas kui IT-sektoris rõhutakse kaugtöö võimalustele.
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.