• 16.03.20, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Töö lõppes ootamatult – mida teha töötajatega?

Koroonakriisis võib tekkida ettevõtetes olukord, kus tööandja ei suuda töötajat kokkulepitud ulatuses tööga kindlustada. Kuidas peaks tööandja sellisel juhul käituma, selgitavad advokaat Maris Alt ja vandeadvokaat Indrek Ergma advokaadibüroost PwC Legal.
Indrek Ergma, Maris Alt.
  • Indrek Ergma, Maris Alt.
  • Foto: PwC Legal
Viimaste päevade kiiresti muutuvate sündmuste taustal on ühe enam ettevõtjaid pidanud hakkama mõtlema, kuidas lähiajal saada hakkama töö korraldamisega. Kehtestatud eriolukorra tõttu jäävad 1. maini suletuks mitmed asutused, viibivad tellimuste täitmised ning paljud koostööpartnerid ei telli senistes mahtudes kaupa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.12.25, 10:06
Holidjob kavatseb muuta teenuste ja tööotsingu loogikat Baltimaades
On aasta 2025. Meil on GPS, tehisintellekt, isesõitvad autod, targad linnad ja humanoidrobotid, kuid kui on vaja leida töötajat, klienti või teenust, siis spetsiaalsete otsinguportaalide avamisel tunned end nagu aastas 2005. „Lae kuulutus üles ning jää lootma, et keegi märkab - midagi pole muutunud, kui välja arvata kuulutuste avaldamise tõusvad hinnad,“ ütleb uue veebipõhise otsinguteenuse Holidjob asutaja.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele