• 16.03.20, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Töö lõppes ootamatult – mida teha töötajatega?

Koroonakriisis võib tekkida ettevõtetes olukord, kus tööandja ei suuda töötajat kokkulepitud ulatuses tööga kindlustada. Kuidas peaks tööandja sellisel juhul käituma, selgitavad advokaat Maris Alt ja vandeadvokaat Indrek Ergma advokaadibüroost PwC Legal.
Indrek Ergma, Maris Alt.
  • Indrek Ergma, Maris Alt.
  • Foto: PwC Legal
Viimaste päevade kiiresti muutuvate sündmuste taustal on ühe enam ettevõtjaid pidanud hakkama mõtlema, kuidas lähiajal saada hakkama töö korraldamisega. Kehtestatud eriolukorra tõttu jäävad 1. maini suletuks mitmed asutused, viibivad tellimuste täitmised ning paljud koostööpartnerid ei telli senistes mahtudes kaupa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.25, 17:36
„Tahan puhkust ilma meilivahetuseta.” Töötaja ootab tööandjalt digilahendusi
Soovitused, mida silmas pidada personalitarkvara valimisel
Töötajad tahavad tööandjalt samasugust kasutajakogemust, nagu saavad iga päev muid teenuseid kasutades, olgu selleks äpi kaudu söögi tellimine või laste andmete vaatamine eKoolis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele