Mida paindlikum on töökorraldus, seda rohkem on vaja töötaja ja juhi vahelist kontakti. Eriolukorras kasvab selle olulisus iga päevaga, kirjutab Elisa personalivaldkonna juht Kaija Teemägi.

- Kaija Teemägi. Foto: Jake Ferra
Inimeste juhtimine põhineb dialoogil ja vastastikusel ootuste väljendamisel. Võid juhtida masinaid, ilma et küsiksid nende tagasisidet, kuid inimesi juhtida saab üksnes nendega rääkides ja neid kuulates. Olenemata sellest, et vestluste ja kitsamalt just arenguvestluste üle tekkiv arutelu pakub tihti kuumi ja vastakaid tundeid nagu mõni Ladina-Ameerika seebiseriaal, ei ole küsimus mitte selles, kas on vaja, vaid miks ja kuidas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
TINYpulse tegi küsitluse, milles uuriti sadadelt USA töötajatelt erinevatest valdkondadest, millised on põhilised mured koroonaviiruse pandeemiaga seoses.
Kaugtöö võimalus ja ettevõtte paindlikkus aitavad eriolukorras muudatustega kiiremini kohaneda, vähendada tagasilööke ja naasta tavaellu tööd teisiti mõtestavamana.
Elisa personalivaldkonna juht Kaija Teemägi jagab oma ettevõtte kogemust kriisiga hakkamasaamises. Ta ütleb, et muu hulgas toetatakse töötajaid sellega, et koju lubatakse võtta kõiksugu töövahendeid, ka laudu ja toole.
Murrad pead, kuidas oma tiim talveunest üles raputada ja uue energiaga varustada? Lottemaa on just see koht, kuhu sa oma meeskonnaga tulema pead, sest loovus voolab siin vabalt ringi, mõtted lendavad kõrgelt ja ideed on värsked.