Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kaija Teemägi: juht, räägi oma inimestega
Mida paindlikum on töökorraldus, seda rohkem on vaja töötaja ja juhi vahelist kontakti. Eriolukorras kasvab selle olulisus iga päevaga, kirjutab Elisa personalivaldkonna juht Kaija Teemägi.
Inimeste juhtimine põhineb dialoogil ja vastastikusel ootuste väljendamisel. Võid juhtida masinaid, ilma et küsiksid nende tagasisidet, kuid inimesi juhtida saab üksnes nendega rääkides ja neid kuulates. Olenemata sellest, et vestluste ja kitsamalt just arenguvestluste üle tekkiv arutelu pakub tihti kuumi ja vastakaid tundeid nagu mõni Ladina-Ameerika seebiseriaal, ei ole küsimus mitte selles, kas on vaja, vaid miks ja kuidas.
TINYpulse tegi küsitluse, milles uuriti sadadelt USA töötajatelt erinevatest valdkondadest, millised on põhilised mured koroonaviiruse pandeemiaga seoses.
Kaugtöö võimalus ja ettevõtte paindlikkus aitavad eriolukorras muudatustega kiiremini kohaneda, vähendada tagasilööke ja naasta tavaellu tööd teisiti mõtestavamana.
Elisa personalivaldkonna juht Kaija Teemägi jagab oma ettevõtte kogemust kriisiga hakkamasaamises. Ta ütleb, et muu hulgas toetatakse töötajaid sellega, et koju lubatakse võtta kõiksugu töövahendeid, ka laudu ja toole.
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.