Ainult tellijatele
Autor: Renita Käsper • 9. märts 2022
Ainult tellijatele

Tööandja bränd on sel aastal A ja O

Käesoleval aastal jätkuvad juba aastaid tagasi alanud värbamistrendid, ainult et kõik läheb veel terake keerulisemaks, võtab rohkem aega ja eeldab, et ettevõtetel on kodutöö tehtud.
Renita Käsper, Testlio globaalse värbamise juht.
Autor: Meeli-Kyttim

Kui jälgida viimase aja LinkedIni postitusi, siis on aru saada, et värbajad on juba otsitumad kui tarkvaraarendajad. Kõik märgid näitavad, et sõda talentide pärast läheb aina pingelisemaks. Mida siis üks tark ettevõte tegema peaks, et sellest olukorrast edukana välja tulla?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Helle-Mai LambingPersonaliuudised.ee toimetajaTel:
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Liina AruKonverentside programmijuhtTel: 5559 1230