• 09.03.22, 14:13

Tööandja bränd on sel aastal A ja O

Käesoleval aastal jätkuvad juba aastaid tagasi alanud värbamistrendid, ainult et kõik läheb veel terake keerulisemaks, võtab rohkem aega ja eeldab, et ettevõtetel on kodutöö tehtud.
Renita Käsper, Testlio globaalse värbamise juht.
  • Renita Käsper, Testlio globaalse värbamise juht.
  • Foto: Meeli-Kyttim
Kui jälgida viimase aja LinkedIni postitusi, siis on aru saada, et värbajad on juba otsitumad kui tarkvaraarendajad. Kõik märgid näitavad, et sõda talentide pärast läheb aina pingelisemaks. Mida siis üks tark ettevõte tegema peaks, et sellest olukorrast edukana välja tulla?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 14:23
Mobiilne kokteilibaar Booze Mule tuleb kohale ja tõmbab sündmuse käima
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele