Liiga sageli ei suudeta ettevõtetes parenduskultuuri hoida ja see taandub taas juhuslikuks tegevuseks, kirjutab Äripäeva Akadeemia koolitaja ja protsessijuhtimise ekspert Helen Klettenberg. Ta jagab rutiine ja tööriistu, mis aitavad eriti tootmisfirmades parenduskultuuri elus hoida.

- Selleks, et parenduskultuur toimiks, tuleb parendamine siduda igapäevatöö ja eesmärkidega, selgitab Helen Klettenberg.
- Foto: Rain Jüristo
Kui organisatsioon on teinud esimesed sammud parenduskultuuri loomisel, kerkib kiiresti esile järgmine oluline küsimus: kuidas hoida alustatud muutuste hoogu? Liiga sageli jäävad head ideed pooleli, tagasiside viibib, töötoad kaovad ajakavast ja parendamine taandub taas juhuslikuks tegevuseks, mitte igapäevaseks normaalsuseks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.