Kaheksa aasta pikkune teekond ettevõttega Testlio on Kristel Kruustükile kinnitanud, et kõhutunnet peab usaldama. Samuti seda, et võõraste inimestega tähenduslike vestluste pidamisel tuleb olla autentne, vajadusel haavatav, kindlasti ka aus.

- Oma kõhutunnet ei tohi kunagi alla suruda, eriti võõrastega vesteldes, leiab Testlio tegevjuht Kristel Kruustük.
- Foto: Äripäev
„Mina otsustasin sotsiaalmeedias jagada oma elu sellisena, nagu see päriselt on. Et inimesed ei looks minust pilti kui Eesti noorimast äpi-miljonärist. Kui ma lähen inimest tööle võtma, siis minu soov on, et ta saaks aru, et ta ei tule keskkonda, kus on lillepidu, pingpongilauad ja tasuta lõunad. Meil on väljakutsed, mis nõuavad väga palju tähelepanu ja on väga rasked. CV või kellegi soovituse põhjal loodud täiuslikust eelarvamusest ei tohi lasta end kunagi pimestada ja vesteldes oma kõhutunnet alla suruda,“ jagab Kristel oma kogemusi saates „Juhtimislabor“.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
„Kui tööaega registreeritakse seadmete abil, siis kaob ära üks inimlik faktor – soov aega omakasu eesmärgil painutada,” selgitab kassa-, läbipääsu-, töö- ja tööajaarvestuse süsteemide arendaja Ektaco konsultant Marko Kizant. „Kui inimene teab, et iga minut fikseeritakse, kaob tal motivatsioon süsteemiga mängida. See tekitab distsipliini, sest kõik teavad, et töötatakse samadel alustel.”