• 08.03.17, 13:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Töökiusu tagajärjed ja riskide maandamine

Tööinspektsiooni selgitusel tähendab kiusamine eelkõige korduvat ebameeldival või alandaval viisil kohtlemist, mille vastu töötajal on end raske kaitsta. Tööandja ülesanne on sellist käitumist kui ohutegurit ennetada, olenemata sellest, kas kiusajaks on töötaja kolleeg, ülemus või tööandja klient.
Vandeadvokaat Rando Maisvee
  • Vandeadvokaat Rando Maisvee
  • Foto: Andras Kralla
Seaduses on otseselt sätestatud tööandja vastutus, kui ta ei taga töötajale kaitset diskrimineerimise eest või töötaja väärikat kohtlemist nii tööandja, teiste töötajate kui ka kolmandate isikute (näiteks klientide) poolt. Tegemist on õiguslike kohustustega, mille rikkumisega kaasnevad mitte ainult ettevõtte sisekliima halvenemine, kaadrivoolavus ja muud niisugused raskused, vaid ka otsesed rahalised tagajärjed.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele