• 21.11.17, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida uurida klienditeenindajaks soovijalt

Olid ajad, mil klienditeenindaja töö oli puhtalt reaktiivne – vastata küsimustele ja lahendada probleeme. Suurenenud konkurents ja klientide kõrgemad ootused nõuavad klienditeenindajatelt proaktiivsemat rolli.
Mida uurida klienditeenindajaks soovijalt
  • Foto: SHRM
Klienditeenindajad on nii probleemide lahendajad, firma saadikud kui ka müügimehed. Nad mõjutavad klientide lojaalsust ja ostuharjumusi. Seepärast on klienditeenindajate valik, palkamine ja sooritus organisatsiooni üldise edu jaoks väga tähtis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.11.25, 14:42
Ergonoomilised soovitused, mis aitavad su töötajal kauem tervena püsida
Tänapäeval on üks suurimaid väljakutseid tööandjana see, kuidas hoida töötajad terved, motiveeritud ja produktiivsed. Ergonoomiline töökeskkond ei ole enam lihtsalt mugavus vaid strateegiline investeering, mis vähendab tööga kaasnevaid terviseriske ning parandab ettevõtte tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele