21. november 2017
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Mida uurida klienditeenindajaks soovijalt

Foto: SHRM

Olid ajad, mil klienditeenindaja töö oli puhtalt reaktiivne – vastata küsimustele ja lahendada probleeme. Suurenenud konkurents ja klientide kõrgemad ootused nõuavad klienditeenindajatelt proaktiivsemat rolli.

Klienditeenindajad on nii probleemide lahendajad, firma saadikud kui ka müügimehed. Nad mõjutavad klientide lojaalsust ja ostuharjumusi. Seepärast on klienditeenindajate valik, palkamine ja sooritus organisatsiooni üldise edu jaoks väga tähtis.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja PDFidele
  • Ajakirja paberväljaande
  • Kord nädalas ilmuva personaliuudised.ee uudiskirja
  • Jaga lugu:
    PERSONALIUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad personali uudised igal nädalal enda postkasti.

    Personaliuudised.ee toetajad:

    Enimloetud
    Kai Miller
    Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136kai@personaliuudised.ee
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee