21. november 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mida uurida klienditeenindajaks soovijalt

Foto: SHRM
Olid ajad, mil klienditeenindaja töö oli puhtalt reaktiivne – vastata küsimustele ja lahendada probleeme. Suurenenud konkurents ja klientide kõrgemad ootused nõuavad klienditeenindajatelt proaktiivsemat rolli.

Klienditeenindajad on nii probleemide lahendajad, firma saadikud kui ka müügimehed. Nad mõjutavad klientide lojaalsust ja ostuharjumusi. Seepärast on klienditeenindajate valik, palkamine ja sooritus organisatsiooni üldise edu jaoks väga tähtis.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456