21. november 2017
Ainult tellijatele

Mida uurida klienditeenindajaks soovijalt

Autor: SHRM

Olid ajad, mil klienditeenindaja töö oli puhtalt reaktiivne – vastata küsimustele ja lahendada probleeme. Suurenenud konkurents ja klientide kõrgemad ootused nõuavad klienditeenindajatelt proaktiivsemat rolli.

Klienditeenindajad on nii probleemide lahendajad, firma saadikud kui ka müügimehed. Nad mõjutavad klientide lojaalsust ja ostuharjumusi. Seepärast on klienditeenindajate valik, palkamine ja sooritus organisatsiooni üldise edu jaoks väga tähtis.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • lugeda kõiki lukus lugusid, valdkonna arvamusliidrite artikleid ja intervjuusid
  • ligipääsu põnevatele kogemuslugudele ja palga TOPi artiklitele
  • ülevaate raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetest
  • aastatellimuse puhul Personali Praktiku paberväljaande
  • kord nädalas ilmuva personaliuudised.ee uudiskirja
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700