12. märts 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Keelekohvikud – kas ja milleks eesti keele õpe töötajatele?

Integratsiooni Sihtasutuse vanemnõustaja Kätlin Kõverik
„Kuidas registreerida ennast eesti keele tasuta kursustele?“ on kõige tüüpilisem küsimus Integratsiooni Sihtasutuse nõustamiskeskusesse pöördumisel, kus nõustatakse eesti keelest erineva emakeelega elanikke.

Eesti keele oskus annab tööturul eelise ja aitab iga päev aktiivselt osa võtta nii ühiskondlikust kui ka kultuurielust. Seega on küsimuse ajend vajadus õppida selgeks eesti keel ja teha seda võimaluse korral tasuta. Kahjuks ei jätku häid kursusi kõigile soovijatele ja sestap alustas sihtasutus kaks aastat tagasi eesti keele iseseisvalt õppimise toetamiseks keelekohvikute rajamist. Keelekohvikute eesmärk on julgustada inimesi eesti keeles suhtlema ja omandama eesti keele iseseisva õppimise oskused. See võimaldab eesti keelt omandada ka neil, kellel pole võimalik töögraafiku tõttu kursustel käia või kellel pole sääste, mida keeleõppesse panustada (isegi kui kulud hiljem hüvitatakse).

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456