• 28.11.25, 10:40

Delegeerimise anatoomia: kuidas anda ülesandeid ära nii, et sa ei kaotaks kontrolli (ega ka mõistust)?

“Juht, kes kõike ise teeb, pole juht, vaid lihtsalt ülekoormatud spetsialist juhi toolil,“ ütleb Motivaator.ee juht ja meeskonnakoolitaja Kaido Pajumaa. Kuidas aga delegeerida nii, et asjad saaks tehtud parimal võimalikul moel ja endal ka midagi ei kripelda?

Kokkuvõtet koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil [email protected].

Koolitaja Kaido Pajumaa
  • Koolitaja Kaido Pajumaa
  • Foto: Andres Laanem
Kas see kõlab Sulle tuttavalt?

Seotud lood

Uudised
  • 09.04.24, 09:45
Kuidas meeskonna hüvanguks paremini delegeerida
Tõhus delegeerimine ei hõlma ainult ülesannete jaotamist, vaid ka meeskonna täieliku potentsiaali vallapäästmist ja selle võimestamist.
Uudised
  • 13.03.25, 09:08
Vastuta, aga ära otsusta? Juht ei tohiks töötajaid võimatusse olukorda panna
Töötajalt ei saa nõuda vastutust, kui tal puudub õigus ise otsustada. Liigne kontroll tekitab pingeid, pärsib motivatsiooni ja muudab tulemuste saavutamise keeruliseks. Kuidas leida tasakaal vabaduse ja vastutuse vahel?
Uudised
  • 10.12.24, 08:40
Kuidas ületada algaja juhi suurimad mured?
Aastate jooksul, mil koolitaja Kristo Krumm on koolitanud algajaid juhte, jooksevad tema sõnul koolitustelt läbi sarnased mured ja väljakutsed. Peamiselt tulenevad alga juhi suurimad probleemid ja raskused vähesest kogemusest ning uute rollide omandamise keerukusest.
Uudised
  • 21.10.24, 12:02
Päev tippjuhiga | Swedbanki juhatuse esimees Olavi Lepp
Mis teeb juhist parima juhi ja missugused on parima juhi juhtimispõhimõtted? Et seda teada saada, tuleb end juhile töövarjuks riputada. PARE tegevjuht Kai Saard seda just tegigi ja jagab nüüd kogemust ka Personaliuudiste lugejatega!
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele