14. märts 2018
Ainult tellijatele

Peamised vead, mida riskianalüüsi käigus tehakse

Autor: Scanpix/Panthermedia

Töökeskkonna riskianalüüs on kohustuslik igas asutuses (ettevõte, MTÜ, SA jne), kus on vähemalt üks töölepinguline töötaja. Ei ole vahet, kas tegu on suure või väikese ettevõttega – riskianalüüs tuleb teha nii või teisiti.

Riskianalüüs on süsteemne, struktureeritud ja analüüsiv protsess, millest selgub, millised ohud töötaja tervist ja heaolu mõjutavad, kui tõenäoliselt need esinevad ja mis on nende tagajärg. Riskianalüüsist peavad selguma võimalikud ohud igale töötajale. Selle alusel saab saata töötaja tervisekontrolli. Riskianalüüsist peab lisaks ilmnema, milliseid isikukaitsevahendeid töötajad kasutama peavad, millised ohumärgid või märgistused tuleb kasutusele võtta, millised ohutusjuhendid on vaja koostada, mis vajab pidevat kontrolli ehk sisekontrolli jne. Riskianalüüs on oluline dokument ka selleks, et tagada üldine ettevõtte ohutuskultuur, sest see annab väga hea ülevaate töökeskkonnast ja puudustest.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700