• 19.04.18, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui traditsioonilised personalitöö meetodid enam hästi ei toimi

Mida teha, kui olukord ettevõtlusmaastikul ja tööjõuturul muutub kiiremini, kui personalitöö valdkond areneda suudab? Üks variant on endale otsa vaadata ning küsida, kas ja milliste muudatuste tegemine on minu enda võimuses.
Kui traditsioonilised personalitöö meetodid enam hästi ei toimi
  • Foto: Scanpix/Panthermedia
Vähemalt oli see minu järeldus, kuhu ma sellel hetkel jõudsin. Praeguseks julgen väita, et lahendused on olemas, ning hea uudis on see, et kohati on need lihtsamad ja lähemal, kui arvatagi võib. Töötades eri organisatsioonides personalispetsialisti, värbamisspetsialisti ja personalijuhina, nägin ettevõtete sees ehk teisisõnu personalipoliitikas või koguni ärieetikas sarnaseid probleemseid jooni. Kuna samal ajal käisin ka ülikoolis (Tallinna majanduskoolis ning hiljem Tallinna tehnikaülikoolis, kus õppisin personalitööd ja -arendust), sain arutleda ka teiste samas valdkonnas töötavate professionaalidega. Meie vestluste läbiv joon oli see, et kohati oli meie nägemus probleemidest sarnane, aga erinevus oli selles, et enamik ei tundnud, et need teemad otseselt nende valdkonda puudutaksid. Mina aga tundsin, ja väga tugevasti. Lausa nii tugevasti, et vanamoodi jätkamine paistis võimatu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 14:23
Mobiilne kokteilibaar Booze Mule tuleb kohale ja tõmbab sündmuse käima
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele