Ainult tellijatele
Autor: Elina Orumaa • 29. jaanuar 2020
Ainult tellijatele

Töötajate hindamisest töösoorituse juhtimiseni ehk kuidas mõõta ja hinnata ilu?

Töötajate hindamist seostatakse enamasti arenguvestlustega ehk ajamahuka, kohmaka ja enamasti formaalse protsessiga, mille jooksul räägitakse minevikust – analüüsitav info on aegunud, sisuliselt vajalikud otsused on agiilses organisatsioonis ammu tehtud ning parimal (või hoopis halvimal) juhul on tegemist aastas ainsa kohtumisega, kus juht pühendab oma tähelepanu vaid konkreetsele töötajale.
Autor: Unsplash

Töötajate hindamine on negatiivse kuvandiga nii juhtide kui ka töötajate jaoks – kui konstruktiivset positiivset sõnumit formuleerida tundub keeruline, siis töötaja vigu on märksa kergem esile tuua. Hindamisest aga ei pääse, sest igapäevased juhtimisotsused vajavad tegemist ning töötajad tagasisidestamist.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Liina AruKonverentside programmijuhtTel: 5559 1230