• 29.01.20, 08:06

Töötajate hindamisest töösoorituse juhtimiseni ehk kuidas mõõta ja hinnata ilu?

Töötajate hindamist seostatakse enamasti arenguvestlustega ehk ajamahuka, kohmaka ja enamasti formaalse protsessiga, mille jooksul räägitakse minevikust – analüüsitav info on aegunud, sisuliselt vajalikud otsused on agiilses organisatsioonis ammu tehtud ning parimal (või hoopis halvimal) juhul on tegemist aastas ainsa kohtumisega, kus juht pühendab oma tähelepanu vaid konkreetsele töötajale.
Töötajate hindamisest töösoorituse juhtimiseni ehk kuidas mõõta ja hinnata ilu?
  • Foto: Unsplash
Töötajate hindamine on negatiivse kuvandiga nii juhtide kui ka töötajate jaoks – kui konstruktiivset positiivset sõnumit formuleerida tundub keeruline, siis töötaja vigu on märksa kergem esile tuua. Hindamisest aga ei pääse, sest igapäevased juhtimisotsused vajavad tegemist ning töötajad tagasisidestamist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 17:36
Kuidas täpse tööajaarvestusega aja- ja rahapõletamist vältida?
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele