• 18.02.20, 07:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaebamise kunst

Tööinspektsioon on üks riigiasutusi, millele saadetakse iga päev mitmeid, iga kuu kümneid, aastas aga sadu kaebusi ja vihjeid.
Tööinspektsiooni peadirektori asetäitja Meeli Miidla-Vanatalu
  • Tööinspektsiooni peadirektori asetäitja Meeli Miidla-Vanatalu
  • Foto: Annela Samuel
Kui veel viis aastat tagasi oli eri ettevõtete ja asutuste kohta esitatud kaebuste sisuks peamiselt saamata jäänud töötasu, liigsed ületunnid või muu töösuhtega kaasnev ebameeldivus, siis nüüd on hakatud märkama töökeskkonna probleeme – kiivrita või turvarakmeteta ehitusmehi või muud korralagedust objektidel, vale redeliga reklaamplakatite paigaldajaid, ebameeldivat kemikaalilõhna või liigset tolmu töökeskkonnas ning muidugi töövägivalda ja -kiusu. Kuid on ka kaebusi, kus konkurent tunneb muret, et miks teisel ettevõttel ilma riikliku järelevalveta üldse tegutseda lastakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele