Kaugtöö poliitika sõltub väga palju konkreetse ettevõtte tegevusvaldkonnast, organisatsiooni kultuurist ja kaugtöö mahust. Pole võimalik koostada kaugtöö poliitika näidisdokumenti, mis sobiks kõigile ettevõtetele. Samas on teemasid, mis peaks kaugtöö poliitika dokumendis kaetud olema, et tööandja ootused oleks töötajale selged ja üheselt mõistetavad.
On ilmne, et kaugtöö poliitika sõltub väga palju ettevõtte tegevusalast, sest teatud tööd lihtsalt ei saa kaugtööna teha või on need võimalused piiratud. Samas mõjutab kaugtöö poliitikat väga palju ka organisatsioonikultuur. Igas ettevõttes on oma tavad. Kui palju on ettevõttes tavaks näost näkku suhelda ja kui palju kirjalikult? Kas räägitakse põhiliselt ainult tööst või on tavaks palju ka muudel teemadel vestelda? Kas kõiki asju arutatakse kõigi asjaosalistega jooksvalt või tehakse lihtsalt vahekokkuvõtteid teatud aja tagant? Mil määral on ettevõttes kirjutamata reegleid vs. dokumenteeritud protseduurireegleid? Kuidas tagatakse info liikumine? Kuidas luuakse meeskonnavaim? Kas juht soovib alati kõigega kohe kursis olla või ta delegeerib rohkem, hindab töötajaid vaid tulemuste järgi ja laseb neil rohkem ise otsustada, kuidas tulemusi saavutada? Kõige sellega tuleb kaugtöö poliitika koostamisel arvestada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.