• 16.07.20, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas kriisi ajal töötajate motivatsiooni hoida ja taastada? 2. osa

Esimeses osas kirjutasime kriisi teadmatusest ja hirmust ning sellest, miks oleks personalijuhil hea luua kriisijuhtimise töögrupp. Teises osas räägime reaalsest tegevuskavast, mille abil hoida ja taastada töötajate motivatsioon nii kriisi ajal kui ka pärast.
Kuidas kriisi ajal töötajate motivatsiooni hoida ja taastada? 2. osa
Ajaressurssi surve ja plaani olulisus töötajate motivatsiooni hoidmiseks kriisi ajal ning pärast kriisi

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.25, 17:36
„Tahan puhkust ilma meilivahetuseta.” Töötaja ootab tööandjalt digilahendusi
Soovitused, mida silmas pidada personalitarkvara valimisel
Töötajad tahavad tööandjalt samasugust kasutajakogemust, nagu saavad iga päev muid teenuseid kasutades, olgu selleks äpi kaudu söögi tellimine või laste andmete vaatamine eKoolis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele